Coronadossier Erfgoed Zeeland
Bereikbaarheid Erfgoed Zeeland
Ons gebouw is tijdens kantooruren toegankelijk en er is telefoon- en baliebezetting. Medewerkers werken grotendeels vanuit kantoor en deels vanuit huis.
Op onze website vind je de contactgegevens van onze medewerkers. Je kunt ook een mail sturen naar info@erfgoedzeeland.nl. Mails beantwoorden we zo snel mogelijk.
De kantoorruimtes in Het Schuitvlot zijn beschikbaar voor vergaderingen.
Inspecties Monumentenwacht
De inspecties van de Monumentenwacht worden, waar mogelijk, uitgevoerd met anderhalve meter afstand. Heb je als abonnee van de Monumentenwacht vragen over de inspectie, neem dan contact op met teamleider Wim Jakobsen via mail w.jakobsen@erfgoedzeeland.nl of telefonisch +31 (0)6 22 03 28 14.
Vondstmeldingen
Voor vondstmeldingen kun je terecht op de speciale pagina op onze website. Meldingen worden volgens protocol afgehandeld. Heeft een melding van een archeologische vondst of vindplaats urgentie, neem dan contact op met adviseur archeologie Hans Jongepier via mail j.jongepier@erfgoedzeeland.nl of telefonisch via +31 (0)6 22 03 28 15.
Deponeringen
Deponeringen door archeologische bedrijven zijn gewoon mogelijk. Bedrijven kunnen hiervoor contact opnemen met depotbeheerder Joost van den Berg via mail jjh.vanden.berg@erfgoedzeeland.nl of telefonisch via +31 (0)6 23 39 19 72.
Meer informatie
We hebben naar aanleiding van de coronacrisis speciale pagina’s op onze website ingericht, zie hieronder. Je vindt er informatie en tips. Daarmee hopen we voor het erfgoedveld in Zeeland een coördinerende, ondersteunende en vooral ook praktische functie te vervullen. Samen komen we deze crisis weer te boven!
Voor algemene informatie over coronamaatregelen verwijzen we je naar de websites van de Rijksoverheid, het RIVM en de Veiligheidsregio Zeeland.