Klantgerichtheid
Programma
De training bestaat uit een theoretisch gedeelte en een praktijkgedeelte. Bij het theoretische gedeelte komen onder meer aan de orde: hoe ben je klantvriendelijk en klantgericht, wat is gastvrijheid, hoe enthousiasmeer je bezoekers, hoe ga je om met ontevreden bezoekers en/of klachten en hoe beantwoord je de telefoon.
Bij het praktijkgedeelte komen allerlei praktijksituaties aan de orde en wordt onder andere gewerkt met rollenspelen op locatie zoals bijvoorbeeld aan de balie van het museum (indien mogelijk).
Doel van de training is eveneens het vormen van teamgeest, het kweken van betrokkenheid en 'het staan' voor je organisatie. Ook biedt de training de mogelijkheid om het beleid van de organisatie aan het team over te dragen en te komen tot een aantal afspraken waar de vrijwilligers in de toekomst speciaal aandacht aan zullen besteden.
Aan het eind van de dag ontvangt elke cursist een boekje met tips.
De training wordt op locatie (incompany) gegeven. Wil je dat deze training in jouw organisatie gegeven wordt? Neem dan contact op.
Voor wie, waar en wanneer
Incompany training voor baliemedewerkers, gastheren/vrouwen en gidsen
Docent: Francesca Estourgie (Sans Doute Présentations)
Datum: 12 juni 2023
Tijd: 10.00 – 16.00 uur
Locatie: nog nader te bepalen (incompany)
Prijs: € 20,00 (excl. BTW) p.p.
Aantal deelnemers: minimaal 6, maximaal 15
Deze cursus wordt mede mogelijk gemaakt door een financiële bijdrage van de Provincie Zeeland.